July 20, 2015

SELAMAT HARI RAYA!!!


Assalamualaikummm...

Salam Lebaran...

Selamat hari raya....

Tahun ni special sket...  we ols beraya di rumah baru.. suasana baru... pengalaman baru... cara baru...
Barang2 yang pindah randah aritu tak tentu hala letak nya.. nasib baik lahhh hakak kawasan haderrrr... Sebab nyer.. hakak kawasan ni yang dok balik tetiap minggu selepas pindah itu ari.. hakak ni lah yng dok kemas itu ini.. simpan sana.. simpan sini.. so, hakak tau lah kat mana kedudukan brg2 u olsss...

hokey lahhh...
Jom hakak payung gambo2 beraya mehhh!!
Mcm biasa, raya pertama edisi bersalam-salaman.. dan bergambar-gambaran...
Pastu makan.. makan.. dan makannnnn sampai senakkkk!! huhu..

















We ols yang sedondon skali nagn sofa!! HAHAHAHA!!

Abis aktiviti bergambar dan makan makan dirumah...
kami ke aktiviti berjalan la pulok.. kalo dulu masa kat umh lama, blh la take turn sapa p dulu.. sapa p kendian.. sbb umh makcik pakcik seberang jalan jer ngan umah.. jalan kaki eksesais kekdah nyer..
Tahun ni, nak jalan kaku kaluuu.. banjir peluh ketiak!!! hahaha



agam kelam disitu.. sbb amik dr FB my makcik... hihihi...

settle umh makcik pokcik...
En. Suami ngajak balik ke IPOH plak dahhhh.. huhu.. ater ngape???
Nak beraya ngan adik badik dia lah plak kat sana...
Ok lets the go!!!!

Balik ipoh.. lepak2..  makan2.. sembang2....
Tetibe kak long aku bg watsap gambo ni!!!!


BOLEH MENDATANGKAN KEMARAHAN BERGANDA!!!

Ok bai!!!


No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini