July 21, 2015

RAYA LAGI

Assalamualaikum...

Cerita raya lagi u olss...

Hakak kawasan payungkan gambo lagi u olss... heheheheh...

Ni citer masa raya pertama itu ari.. buat pertama kalinya.. Rumah Paknjang Mad kena serbu...
Kalo umh lama dulu, kena serbu ngan org2 tua yg dah dewasa. kekanak tak bape nak ramai kat kg tu....
Tapi kat tempat baru ni, makkk haaiii.. ramai kau bebudak dtg beraya.. 
Awal2 tu dh ade dah satu trip. Tp x sempat nak amik gmbo... 
ini trip yg ke dua.. berbondong bondong mari nyerr... 

Tanya nak makan ape sume menggeleng jer.. Abah aku suh gak makan...
aku pon suh makan.. tny nak laksa ka? TAKMAU kata depa,...
Aku plak yg kekwat dok amik laksa dpn depa... Aku yg nk mkn oiii.. hahahaha....







Bape ramai umat yg mai ni??? 
mak aku kira 19 org...
mcm mana tau 19?
Sebab abah aku  bagi 20 keping sampul raya... balance tinggal sekeping...
hehehhehehe... :-D :-D

Ok RAYA KEDUA plak!!

Raya kedua kami jenjalan raya ke umah adik beradik yg jejauh sket...  
port biasa.. Lenggong n Taiping!
Terjah Lenggong dulu.. balik baru lepas Taiping plak.. pekena Mee Kari terbaikkkk!!!






Keluarga Mbah Sabar yang belum cukup ahli...
Susah nak kumpul bagi semua cukup...
Ape pon Alhamdulillah.. masih dpt berkumpul dan berjumpa... 
Bergurau.. berbual.. bertepuk tampar...

OK habis citer raya...

Kalo ade lagi nnti sambung.. hahaha!

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini