December 23, 2014

::LAYAN WAYANG - THE HOBBIT::

Assalamualaikum...

Malam tadi mengusung kekanak ke panggung wayang...
Takde dlm perancangan awal pon.. last minit bapak nyer ngajak p tgk wayang.. dah tau dah nk tgk citer ape.. sbb aritu dh disebut sebut.. 


THE HOBBIT - THE BATTLE OF FIVE ARMIES

Sape yang pernah layan citer The Hobbit yg sebelum2 ni, harus lah memahami jalan penceritaan utk citer yg ni.. Aku pon sebenarnya bukan lah giler sgt citer2 mcm ni.. Tapi disebabkan, En. Suami aku ni rajin mendowload segala mak nena movie.. Salah satu nyer movie The Hobbit ni.. itu yang bila ada sambungan dari citer yg lepas kat wayang tak sesabo nk p tgk tu sbb nak tahu kesudahan nya...

Kenapa aku bawak anak²? Depa faham ke citer ni??

Heheheh.. kalau citer dari awal dh di download dan ditayangkan dirumah seminggu tah bape kali, pulak ditambah dgn Canel HBO pon ade tayang yg episod sebelum ni yg naga tu.. harus tak faham lagi?? drg pon eksaitet nak tgk.. Tapi lagi eksaitet ibu n papa dia lah.. hehehe.. 




Wayang citer kul 10mlm.. melepak lah dulu dpn panggung sementara nk tunggu masuk.. 
Kekonon pegi la awal, nak amik tiket kul 9.. Yang hadooo!!!
Pukul 9 pon dah duduk baris depan.. kesian kat bebudak nak kena melangut... amik lah pukul 10 punya.. tu pon dah hampir nak ke depan.. amik sit tepi tapi baris tengah.. ok la sikit kan.. 

Seriusly mmg gempak gilaa la The Hobbit ni.. puas ati lah pegi tgk.. Nak2 time drg lawan tu.. fuh!! punya ramai bala tentera.. tak abis2 berlawan.. yg geng2 jahat Ogr ni, kluar dari lubang gunung tu mcm semut meghenyut.. huhu!!!

Kalo nak memahami citer ni sikit2... boleh jenjalan kat blog mamat Lufti ni.. Aku malas nak menaip.. haha!!
Tapi kalau nak tahu lebih lagi.. p lah tgk wayang!!
Sebelum tu, korang kena la tgk The Hobbit yg episod sebelum2 ni.. baru lah blh fahammm.. khenn...

Kata En. Suami ku, citer yg ni pon mcm tak abis lagi.. mcm adeee lagi sambungan nya..
Eh! BTW, The Hobbit ni sebenarnya dari citer Lord Of The Ring.. kan ade org Hobbit dlm tu, drg tarik watak Hobbit tu utk terjemahkan cerita ttg dia dlm citer The Hobbit ni..

Err... korang g lah tgk citer ni eh.. hehehe


Happy Watching!!!


No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini