September 25, 2014

::LETS STARTED!!::


Bismillahhirahmanirahim...

Tatau nak mulakan bicara yg mcm mana...
tatau nak mula balik.. nak cita pasal ape.. nak merapu ke.. nak serius ke.. nak tunjuk gambo2 jer ke.. 
hihihi..
Bajet laaa sgt org nak baca blog dia.. puihhhh!!!

Pasrah lah kan.. 
Paham.. aku hanya blogger gelandangan.. 
sape yg nak perasankan blog buruk serabai mcm ni..
Nuffnang pon dah tak kenal aku..
Iklan pon jap ade.. jap xde..
Sampai nak masuk web Nuffnang pon aku dah tak igt paswed.. ape kes??
Lagi kau nak bajet sedihh bagai.. 
huhu..

Ok.. 
Nak citer ape??
Pasal anak2?

Anak2 ku dh membesar bagai johan.. kalo dulu dok citer pasal depa masa kekecik kan..
byk laaa kerenah nyer...
Ni dh besar pon still byk kerenah.. kerenah style hat besar la pulak kan...
Letih nak layan kekadang tu...
Tp.. nama pon MAK kan.. 
Marah awal2.. ujung.. ikuttt jugak.. 

Si bujang ku yg dah gemok.. bln 12 ni 8 tahun umor nyaa..

Si dara ku yg kurus tp kuat makan..
tahun ni umor nya 9 tahun..

Kawan bergaduh...
Kawan bermanja...
Kawan bermain...
Kawan sekolah...
Kawan projek senyap2..

Hanya mereka berdua...
Nak ade adik.. tatau bila.. sume dah ready.. 
Ibu.. papa.. kakak.. abang.. sume dah ready...
Cuma rezeki jer blm menjadi.. hehhehe...
Sabar yaa!

Dgn En. Suami?? 
Harus lah semakin mecinta giteww.. ahakss!!
Geliss...
Alhamdulillah... 10 tahun kekal menyulam asmaradanaasrama...
Buku2 cerita lama.. abis dah semua dibakar.. 
Tak perlu menoleh ke belakang mencari sejarah...
Sejarah biar kekal menjadi sejarah.. Biar hanya kenangan yg menjadi titik tolak perancangan masa hadapan.. Itu pon kalau memori gig diupgrade ke 500Mgb.. hehehe.. kalo setakat 4g.. Kirim salam selamanya.. hahahah!!
InsyaAllah... 
Pengalaman lalu adalah guru yang paling berjasa.. mengajar dan belajar.. 
Buku2 baru bakal menyusul melayari bahtera No 11A Taman Seri Saujan.. hahahha!!

Korang gelak???

Alhamdulillah...
Tertanya.. jari-jari ku masih berbisa...
bisa menjadikan anda tersenyum didepan screen sekarang ini...
:)

Ok..
Dah masuk tengah hari...
Alhamdulillah.. Satu entry telah dipublish hari ini..
walaupon aku dah bukak blog sedari jam 8 pagi.. 
membiarkan post ini kosong... pegi bekpes.. main candy crush.. tgk FB.. scroll scroll... eh.. nak apply cuti raya aji laa.. bkk portal USM.. apply cuti.. tgk hp.. dari td dok kekelik! kekelik! bunyi.. ohh.. ok.. whatsapp grup.. byk ohh!! baca..baca.. reply.. main candy crush balik.. smpai abis nyawa.. sambung type entry.. n NOW!!!!!

PUBLISH!!!!
Yeayyy!!





No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini