September 26, 2014

::JUMAAT, 26 SEPT 2014... 1 Zulhijah 1435::

Bismillahhirahmanirrahim...

Assalamualaikum...
Salam pagi Jumaat...

 

Semoga hari ni memberi seribu manfaat kepada kita semua...

Hari Jumaat...

Perbanyakkan bersedekah....

Perbanyakkan Selawat ke atas Nabi Muhammad SAW...

Perbanyakkanlah amalan2 sunat pada hari Jumaat.. Sangat banyak kelebihannya...
InsyaAllah...


Dah baca surah Al-Kahfi??

Saya sudah... Alhamdulillah...


Untuk beginner mcm saya ni, masih merangkak membaca.. memang lebih dari 20 minit lah.. :)
Mula-mula dulu lebih sejam membaca Surah Al-Kahfi saja. Maklom lah.. byk sgt khilaf.. Last baca Quran betul2 masa sekolah jer.. lepas tu, celam celom.. 
Tapi sekarang.. insyaAllah.. istiqamah tu...

Alhamdulillah... dlm beberapa kali membaca, masa bacaan saya pon dah kurang.. tidak lagi lebih dr sejam. Tapi tak boleh la nak dpt 20 minit. hehe.. Banyak yg tak betul lagi ni...

Ya! saya sekarang berada di opis, tapi saya datang awal. Memang tak memberikan masalah pada saya. Tak perlu bawak Al-Quran.. Cuma perlu ambil air wudhuk.. Nak berwudhuk siap2 dari umah pon boley.. Tapi mcm saya nanti.. amik siap2, batal jugak.. sebab nak salam2.. nak kissing2 dgn Lelaki Jutawan ku nanti... hehehe...

Dalam komputer saya ni, saya dah bookmark siap2 link surah.my/


Alhamdulillah...
Saya boleh mendengar bacaan surah.. atau pon baca bersama-sama.
Sekurang-kurangnya, saya belajar if bacaan saya tu tak betul. 

Alhamdulillah...
Semoga saya terus istiqamah...

JOM KITA!!!



No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini