April 16, 2014

::PATUT LAH SENDU::

Salam u ols...


2,3 arini kan hakak mcm sendu jerr... mcm sedihhh jer.. mcm..mcm.. macam-macam jer...

Tgk tv citer tak bape nak sedih pon... NANGIS...

Baca Watsep ayat2 sedih pon... NANGIS!!

Tgk abam jebat pon.. NANGIS!

Tgk 'abam TUAH' hakak kat umh tu pon.. NANGIS!!

Tah haper haper kire nyer kannn...

Tadi balik umah tengahari.. Dah siap makan kat kanak2 tu.. akak pon masuk la dlm bilik air, nak amik wuduk... nak solat... biasalah kan.. kalo dah masuk bilik ayor tu, kalo tak berhadas kecil, tak sah laa...
Skali tgk...
LAHAIIIIII!!!! PATUT LAH BERKOLAM SANGAT HARINI... 
Dah nyanyi lagu negara Jepun dah!! Hurrmmm...



Tapi yang pelik nyer.. 
hakak TAK SAKIT PERUT atau SAKIT PINGGANG mcm selalu...

Tanda2 lain tu ade laa... Yg tu biasa.. akak tak kesah sgt.. 
Tp akak yg kesahkan ni...
sebab period ni awal SEMINGGU...
PELIK LAGI 2 saat...

TAK FAHAM!

Adehhh...

Takpe lah.. 
Nanti akak citerkan pasal ape akak tak sakit perut a.k.a PMS atau sakit pinggang... Atau sakit2 yang berkaitan dgn PMS yang selalu org pompuan mcm hakak nii hadap tetiap bulan...

NOW!!!

Nak g cari kudapan.. 
AKU LAPAR!!!

Daaaa!!




No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini