April 10, 2014

::MAGIC BODY SLIM SOAP::


MAGIC BODY SLIM SOAP

Jom kenal sabun kegilaan ramai ni....

♥ Dapat membantu melancarkan peredaran darah dan sebagai 1 bahan anti bakteria dan kulat.

♥ Proses penggelupasan perlahan dan penggantian kulit semulajadi

♥ Dapat menghasilkan KULIT TUBUH yang CANTIK, TEGANG, LICIN dan LEMBAP

♥ Dapat membantu MENGHILANGKAN kesan PARUT

♥ Dapat membantu MENGHILANGKAN kekotoran seperti KERAK dan DAKI yang terpendam lama

♥ Dapat membantu MENGHILANGKAN REKAHAN selepas BERSALIN


 Ade yang tak tahu, dalam Magic Body Slim Soap ni ada seaweed atau lebih di kenali sebagai rumpai laut. Nak tahu ape kelebihan rumpai laut ni??

~ memberi tenaga n menguatkan sistem tubuh
~ menguatkan tulang dan sendi
~ meningkatkan sel rawan n otot
~ merawat penyakit gaut
~ mencegah kanser
~ anti bakteria / kulat
~ menurunkan kolestrol dalam tubuh
~ menyerap lebihan garam dalam tubuh
~ melicinkan dan menegangkan kulit anti penuaan
~ memulihkan sel-sel kulit mati cth jerawat
~ mempercepatkan penyembuhan luka
~ memberi kekenyangan – diet
~ melancarkan sistem metabolisma
~ memulihara usus kecil – sembelit
 
Kalo untuk Sabun ni, kelebihannya yang saya BOLD kan tu.. Best tak???
Best kan??

Nak tahu lagi??

♥ Dah bape lama saya guna sabun ni... bekas stretchmarks masa preggy dulu, dah hilang yerr.. still nampak la sikit² garis² stretchmarks tu.. tapi kulit smooth.. takde bonjol² dah.. 

♥ Kulit jadi lembut bak sutera... gitu! heheh! 

♥ Siku hitam dah takde... Lutut hitam dah kurang...

♥ Cik keti dah tak payah pakai deodorant yang kebanyakkannya ade antiperspirant tu.. bau freshly adalah lebih mendamaikan... tapi bukan bau tengik yerrr!! ahaksss!!

♥ Perut?? nak kemfis balik mcm hanak dare mmg tidak lah kan.. sbb hakak ni suka makan.. TAPI!!! Arrr... Tapi tapi.. tidak TERBOJEH mcm dulu lagi dah.. terbojeh tu tau idak mcm mana ghuper?? Sana pegi tgk!! Right Klik - Open Image in new tab .. Cik abg pon redha perut hakak gini.. best nak usap2.. ahakss!!

♥ Shape??? ade la sikit... org kata.. kalo pakai baju kebaya tu, bergetah la lagiii.. Tapi masalah nyer, kebaya hakak sume dah tak muat... sob sob sob

Lagi lagi??

Beli, pakai dan rasai sendiri...
Pasti u ols takkan rugi...

Mcm biasa, inbox akak yer...

PM INBOX : 
www.facebook.com/messages/ceklala
www.facebook.com/messages/JSDUTARA

SMS/WHATSAPP:
~ 012.400.4963~

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini