August 27, 2013

::SET TIGA SERANGKAI JSD::

Ini antara set yang MESTI kena ada dlm bilik air umah Cek Lala.. 
Kalo takde salah satu, rasa mcm tak lengkap kehidupan.. hehehe.. tipu lah.. :)
Cuma rasa tak bapa selesa laa nak ke sana sini.. 

1) FEMININ WASH - RM48/100ml
2) MASKER VAGINA - RM25/5gm
3) INTIM GEL - RM56/15ml

kat bawah ni cek lala bgtau ape kebaikan setiap 3 item ni...
Cek Lala jamin, kalo sesape yang beli salah satu darinya.. pasti akan REPEAT ORDER...
TAK CAYA??

CUBA DULU.... 

DAH CUBA BARU TAHUUUU.... >:) ngeee


SET PENJAGAAN MISS V HARIAN..

KEBAIKAN FEMININE WASH (100ML - RM48)

* MERAWAT KEPUTIHAN
* MEMBUNUH KUMAN & FUNGUS
* MENCEGAH BAU VAGINA
* MENYAMANKAN VAGINA
* BERFUNGSI SEBAGAI ANTI BAKTERIA
* MENGHILANGKAN KEGATALAN
* BOLEH DIGUNAKAN KETIKA HAID & KETIKA MENGANDUNG

KEBAIKAN INTIM GEL (RM56.00 15ML)

~.Mengetatkan bahagian intim
~.Memberi kepuasan maksimum
~.Mencegah bau di bahagian sulit
~.Mencegah pengeringan
~.Membunuh bakteria & fungus
~.Mengatasi masalah keputihan

KEBAIKAN MASKER VAGINA (RM25 5G)

~ Boleh rapatkan bibir fajar
~ Boleh merawat gatal2 di bahagian faraj
~ Boleh serap keluar keputihan
~ Boleh mencerahkan kulit di bahagian faraj
~ Menyamankan faraj
~ Boleh merawat masalah ruam di bahagian lain
~ Boleh jadi pengganti deodorant
~ Merawat buasir
~ Merawat luka kecil
~ Mengecutkan Jerawat.

PM/Inbox
www.facebook.com/messages/ceklala
www.facebook.com/messages/JSDUTARA

SMS/WHATSAPP/LINE ~012 4004 963~
Email: ilazalila@gmail.com

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini