April 25, 2012

::IDOP LAGI KAU GHUPER NYER??::

Assalamualaikum...

Assalamualaikummmmmmmmmmmm!!!!

Ada orang tak?????

Ade tak ni????

Ade??

Takde???

Yer...

Saya tahu.....

Blog saya dah penuh lalang... penuh sampah sarap... 

Yer...

Saya tahu...

Saya malas skang ni nak tulis blog.... Bukan takat nak type.. nak curah idea pon saya malas.. apatah lagi nak bukak blog.. prffffff!!!

Yer...

Saya tahu...

Koram sume dah tak suka masuk blog saya....

Sape lah saya kan... penulis blog yang tak glemer lansung.. konon perasan lawa la sgt... prffffttt!!!!

Yer....

Saya tahu....

Kejap saya ada... esok lusa tulat tungging terbalik lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pulak baru saya ada balik....

Yer...

Saya tahu....

Saya dah buang masa korang utk 5 saat ni... P la balik!!!!

KBAI!

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini