March 9, 2012

::GATAL TANGAN.. DAPAT DUIT??::

Assalamualaikum wbt...

Org kata, kalo tapak tangan kita gatal, bermakna nak dapat duit kan???
Aku percaya tau!
Sebab selalu sangat jadi kat aku.. Especially kalo nak dekat gaji, lagi 3,4 hari nak gaji, tapak tangan aku dah gatal2 manja gitu... garu pon garu2 manja lah jugak kan... :-)
Selalu nya tangan kanan laa.. kalo tangan kiri gatal, nak bagi penampo jepun katanya... hahaha! :))

Ini haa... 2,3 hari sebelum ni, tapak tangan aku dah gatal.. so, aku suspek akan dapat duit..
Gaji lambat lagi.. tp maybe duit ape2 la kot.. terutamanya duit ni yang aku tunggu lebih 3 tahun dah.. hahahha!!

Hari rabu aritu dapat surat dari sekolah anak aku.... Cikgu besar suh p sekolah, nak bagi duit bantuan awal persekolahan RM100 utk pelajar tahun 1... Alhamdulillah syukur....

Walaupun hujan melebat semalam kan.. gigih la aku berpayung pegi skolah.. heheh.. Duit punya pasal... Ada 2 sesi cikgu buat, ikut kelas. Anak aku 1 Intelligent. So, dapat nyer semalam laa.. 
Petang pukul 4 lebih macam tu, aku masuk la Pejabat Am. Pastu abang PA tu kata, ade surat utk aku. Macam cek katanya.. Wahhhhh!!! melebor ler mulut aku yang sedia lebor ni tersenyum!! ^_____^ heheh! Yang dinanti-nanti kan sekian lama.. Almost everyday aku akan bukak peti pos tgk surat! hahahah!! :))

Alhamdulillah sekali lagi...

Tapi kan..
Tapi kan...
huhuhuuhuh!!! 
Huuuwaaaaaaaa!!! :((

"Mrs Merah" saya buat perangai la pulokkk bulan ni....

Memang TAK LAAAAA nak gatal tangan lama-lama.... esok lusa lebur segala... 

*nanges guling-guling*







No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini