March 2, 2012

::DAH BOLEH DIHARAP::

Satu hari setiap bulan, mesti MOOD aku akan kelaut china selatan utara barat daya timur... :-((
HATE!!!

Tapi nak buat cemane.. harus lah terima.. sebab dah lumrah kejadian katanya....

Paling tak syiokkkk bila kena kat opis time keje, memang rasa nak MC jer.. Kalo takde ape2 hal, memang laju dah aku ke klinik amik MC, tp semalam ade kelas. Pulak tu hari pertama kelas, nak tak nak, terpaksa aku maniskan muka walaupon perit nyer tak terkata...

Bila dah tak tahan sangat, aku tutup jer pintu, baring kejap belakang almari.. bila dah "sakit" mcm ni, air-cond yang sejuk tu pon aku rasa rimas... tutup ekon, tutup lampu, tutup segala bunyi-bunyian.. baring.. pejam utk beberaa ketika.. Time keje kan.. mana nak selesanya. rehat pon buat syarat jer utk hilangkan rasa sakit dan tak selesa tu.

Balik rumah, barulah aku boleh tido dengan selesa...
Best bila sakit PMS ni, anak2 pon tak kacau, sebab tak tahu.. Asben boleh mengasuh anak2 tanpa disuruh-suruh.. hehehhe!!
Contoh nyer, anak dara kesayangan ibu ni... dah boleh dah diharap bila ibu memerlukan...
"Kakak.. kakak tolong ibu angkat baju-baju tu boleh??"
"Ok.. jap.."


*terima kasih kakak... Muahhhhh!!*

#Hari ni saya dah okey!!!! 
^__^




No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini