March 23, 2012

::AWAK SUKA SAYA TAK??::

Assalamualaikum WBT..


PUAS HATI!!!!
Itu lah ayat yang sesuai utk Novel ni.. AKu dah lama sebenarnya tak layan novel. Dan dah lamaaaaaaaaaaaaaaaaa sangat tak beli novel. Novel-novel yang ada ni sume nyer pinjaman. Dari kakak aku atau adik aku.. Tapi selalu nyer kakak aku lah.. Kakak aku yang no 2 tu.. Rajin norr membeli novel!!
Tapi sukaa.. sebab aku leh tumpang baca.. hehhehe...

Novel ni lain sket dari novel2 yang penah aku baca. Banyak menerapkan keislaman. Bayangkan lelaki yang mualaf, yang baru mengenal islam, lebih mencitai Islam dari seorang wanita. Cinta dia kepada wanita tu pon, kerana Islam. Tersentuh sangat!

Dalam novel ni, banyak cerita di Terengganu, Masjid terapung, Terangganu Equestrian Resort (TER). Aku kan dah penah pegi Terangganu dulu.. So, boleh la aku feel2 sesambil mengimbau kembali kenangan kat Terengganu.. Paling best waktu dorang belajar menunggang kuda.. Alamak aiii!! rasa time tu jugak aku nak belajar naik kuda!! hahahahahha!!

Pendek kata, tak rugi membeli dan membaca walaupun muka surat sebanyak 1056!!!!
Memula aku bajet 3 bulan baru leh abiskan.. Yer lah.. aku melihatkan keadaan kebizian aku kat umah, kat opis.. Tapi.. tak menahan ok!!!! Sambil basuh pinggan pon aku dok terbayang2.. 
ALih alih, 3 hari dah selesai... PUAS HATI!!!!



Aku hadiahkan korang dengan 2 VC ni...
Tapi, pada yang belom baca novel ASST ni, mungkin tak bapa nak faham sgt laa.. Tp korang cuma banyangkan yang Hilman (lelaki dlm novel), mix korean-amerika-cina,  mcm gini punya hensem dan (Puteri Intan Zulaikha) pompuan tu punya la comel mcm sampai mcm tu.. Boleh angau ke tidak?? huhuhhuhu!!!

*Kalau berpeluang lafazkanlah.. Jangan tunggu.. kerana kita tidak tahu masa depan kita... - Hilman Yong*

* Saya tek penah tinggal awak. Walaupun awak jauh, saya dapat  melihat awak. Walaupun awak jauh, saya dapat merasa kehadiran awak. Walaupun awak jauh, saya dapat mendengar awak. Saya sentiasa disisi awak, awak sentiasa disisi saya di sini.. - Hilman Yong *

*Hilman.. izinkan saya merindui awak, mengingati awak, mencintai diri awak. Kita tidak ditakdirkan bersama di dunia ini. Semoga di akhirat kelak, kita akan menjadi pasangan suami isteri.. - Intan Zulaikha *

Happy Reading!


No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini