March 11, 2012

::APA PON TAK BOLEH !::

Asslamualaikum wbt

SITUASI : Dikampuung, 
                  Kampung Jawa, Trong, Perak

Mak Abah ; Takdak...
- Atur kenduri kendara dari selatan hingga utara...

Adik ; Pon takdak...
- P Makan kenduri jugak.. ngan kawan-kawan... Bos dia kawen katanya...

Anak-anak ;
- Muhammad Shah darwish, tido.. pagi tadi dia yang kejutkan aku bangun subuh gara-gara dia nak terkencing. Dengan tak semena-mena jugak kena virus batuk dan selsema la pulakkk.. Meragam jugak lah...

- Nurdina Batrisyia, tengah layan citer Barbie kat cenel karton... Dia pon baru lepas balik kenduri yang dekat2 sini gak tu.. pegi ngan Opah n Wan tadi.. Dah kenyang suda...

AKU????
- Malas p kenduri.... - kena masak akhirnya... masak simpel saja.. yang penting perut kenyang...
- Kepala ada sikit sakit.. tak cukup tido barangkali.. - satgi nak folow Muhammad.. :-D
- Tgk TV satu lagi.. mcm takde perasaan.. boring.. bosan.. takde citer... tgk ulangan Rajalawak pon, aku tak gelak.. dah kata takde perasaan kan...
- arghhh,, ngantuk betul ni...
......
...........
...............
...................
.......................
..........................
..............................
.................................
......................................
....................................................................................................................................






No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini