February 13, 2012

::ADA KELEBIHAN, ADA JUGA KEKURANGAN::

Mari menonton bidio kanak-kanak saya...
Walaupun Ibu selalu meroyan dengan yang sorang ni.. tapi perut ibu sangat sejuk bila ada ketika dia sukakan benda yang yg pada awalnya dia tak suka...
Terutama bab nak pegi sekolah agama.. memang sangat LIAT ok!!
Alasan paling kukuh, "ADIK MENGANTUK!!!"
Nak tak nak memang kena paksa jugak suruh pegi.. bila dipaksa, aku yg tertekan.. STRESS!!

Tapi, bila ada ketika dia sangat BERMOOD BAIK, dia dengan sendiri akan datang dekat ibu bawak buku Iqra' suruh ibu dengar dia baca... :-)
Sejuk perut ibu nak....


Masing-masing ada kelebihan dan kekurangan...
Kakak ada lebih kat sini.. kurang kat situ...
Adik juga ada lebih kat situ.. kurang kat sini...
Macam tu lah anak-anak..
Ape yang ibu harapkan, semoga anak-anak ibu akan menjadi anak2 yang soleh dan solehah.. Boleh mendoakan ibu dan papa nanti bila ibu ngan papa dah takde..

InsyaAllah...




No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini