September 20, 2011

::BERLALU LAH SUDAH...::

Ramadhan sudah...
1 Syawal pon sudah....
Tapi Syawal belum habis lagi....
Majlis jamuan hari raya opis aku pon dah lepas...
Rumah terbuka aku tak lepas-lepas... Bila tahun pon tatau!!

Minggu-minggu yang SUCK! dan DAMN!... sudah berlalu pergi slowly slowly...
Hati aku semakin tenang skang...
Jiwa kacau sudah tidak lagi menyelubungi...
Harapnya hari-hari mendatang aku tidak lagi menghuru-harakan diri sendiri...
Tapi keadaan sekarang masih sama.. tiada perubahan...
Namun, aku pasrah andai itu takdirnya...
Ceewahhhhh!!!

Nak citer pasal raya pon, mood dah dibawak angin ribut taufan 2,3 minggu yang lalu...
Gambar dah kutip... dah save... tapi nak tayang, tatau bila tawon!!!

Malam tadi ade Majlis hari raya kat opis aku...
Makan macam biasa lah kan.. makanan hari raya...
Ada ketupat, lemang, rendang, lontong, sambal ikan bilis, satey, laksa, nasi beriani gam, lauk-pauk utk makan bersama nasi, mee kuah ketam... Adehhhh!! sempuitttt!!!
Tapi aku tak makan pon semua-semua tu.. amik sikit2 jer bagi rasa..
Kengkonon nak menjaga suara sebab nak kena nyanyi live band gitu!!!
PADAHAL!!!
HANCOOOOOOOR!!!!!

 1st lagu ok la lagi... Walaupun agak menyempot jugak lah...
Aterr!! lagu berduet disuruh nyer aku nyanyi solo..
tak ke sempotttt???

2nd lagu, aku dah tak boleh BLAH!!!
KE LAUT UTARA SELATAN TIMUR BARAT!!!
lagu Halaman Asmara aku kena hentam!!!
Hampeh betul!!!
Hilang keDIVAan ku..... Gaaaaa~~~~~



1 comment:

makdara TERdiva said...

aku pernah la sekali disuruh karoke lagu raya masa open house 3 thn lepas,
terus aku tobat takmo nyanyi sebab aku rasa time tu suara aku dah ke nagasaki..bukan kelaut..tp ke angkasa raya..huahuahua..

pst..pst..meh bg link kek karamel..jenuh aku carik tak jumpa2..huhu

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini