September 9, 2011

::ANAK AKU NI KAN...::

SITUASI: Dalam bank tgh tunggu nombor dipanggil. Dina dok kelebek gambar dlm henfon aku...

Tiba-Tiba....

"Ehhhhhh Ibuuuu!! Napa rambut ibu jadi mcm ni??? Macam hantu kak limah jerr..."

puaka betul mulut pompuan ni tauu!!!!

Aku dah gelak gelak.. HAHAHAHHAA!! (cover..cover..) kalo bukan dlm bank, mmg aku gelak mengakah dah!! KAH KAH KAH KAH!!!!

Aku pon tarik la hp nk tgk gambo cemane lah yg dia kata mcm hantu kak limah tak balik balik rumah tu... 
Owhhhhh... gambar ni... KAH KAH KAH KAH KAH!!! Aku bantai gelak lagiii....
Aku kan versi perasan lawo.. amik gambo sensorang ala ala minah my space, rambur curly besau2, tebal plak tu... dok dpn kipas.. biar rambut mengerbang.. (SILA IMEJIN DGN SOUND EFFECT KIPAS SKALI OKEY!)
KAH KAH KAH KAH KAH...
Gelak lagi tah bila nak benti.. org kat kaunter bank tu dok gheling aku tah bape kali tah.. dah la dok kosi depan, tak reti-reti nak cover jd Giesha Pompuan Melayu Terakhir...

Pastu aku tanya Dina.. saja nak test IQ dia...

"Kenapa kakak cakap rambut ibu ni mcm Hantu kak limah?"

"Yer laaa... rambut hantu kak limah kan.. bulat..bulat...bulat... lepas tu panjang..  mcm rambut ibu lah!!"

KAH KAH KAH KAH KAH...=))
lagi skali aku sambung gelak!! 

Dina sambung lagi...

"Kalo antu kak limah cina, rambut dia bulat bulat jugak.. tapi pendek sket... Kalo antu kak limah melayu, rambut bulat bulat, pastu pjg... Kalo antu kak limah hindu.. bulat bulat, pjg jugak.. sama dgn antu kak limah melayu..."

Tu dia dah merepek imejin yg bukan2 la tuu.. Anak aku ni mmg punya imaginasi yang tinggi melangit ke 7...

Komfem laaaa!! COMFIRM!!!!
Lepas ni aku kena potong rambut ala ala makcik ni!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WAHHHHHHHHHH!!!!
Lagi perasan DIVA pompuan tua ni!!! Nak Victoria Beckham jerrrrr...
Tak hagak-hagak.....
Rope pon ala ala yena Bercham.. Lagi ada hati nak perasan DIVA!!! Puiiiii!!!!!!
Wakakkakakkakakaa!!!!

Lepas tu kan... Dina tiba-tiba buat hal lagi dgn mulut puaka nyer..
Dia mai bisik kat telinga aku.. sbb masa tu, dia tgh tgk 2 org cina tgh bersembang...

"ibuuuuu... org lelaki boleh mengandung ke??"

Aku terus geleng2 kepala then secara automatik aku beralih ke sebelah....
GAAAA!!!! WAAKAKAKKAKKAKAAA!!!
Apek cina tu perut dia moncettttttt!!!! dikatanya mengandung... Adoiiiiiii!!!

Terus aku tarik dia dok belakang sket... tak menahan aku nak gelak...

"kekkekkeke.. Tak lah kakak... hiihihihihi... Perut dia buncittt...kikikikiii... mcm ibu ni hah.. buncit.. mana ada baby..."

"EH! TAK LAHHH!! PERUT IBU ADE BABY LAAAA!!!"
Oiii.. kuat nyer berckp.... syyyyyyy!!!!

Dah.. dah... malu ibu wehhhh!!!



2 comments:

Teena in Toronto said...

Happy blogoversary :)

.::CeK LaLa::. said...

Teena in Toronto:
Ehh.. ehh.. Tq!! heheh...

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini