August 22, 2011

::BERTAUT KASIH::

Setelah beberapa lama menyepi, akhirnya kami dipertemukan kembali...
Hilang rindu saban hari menegur di FB... "bila kita nak deting ni yang..."

Bukan jauh pon kami.. Hanya jarak yang beberapa kilometer memisahkan..
Tetapi bila masing2 punya kekangan, masa tu tak pernah berbaik utk kami... 

Alhamdulillah...
Tanggal 18 Ramadhan, lagi beberapa minit utk waktu berbuka, aku pm dia di FB...
Menyatakan hasrat utk bertemu... 
Plan last minit kata orang... selalu biar mcm tu baru jadi.. 

19 Ramadhan...
Haluan ke Jusco Perda... Restoran The Chiken Rice Shop menjadi pilihan....


Bersama Akak Azza cantik si pemilik Sedetik Hati....




1 comment:

azza_irah said...

mmuahhh Lala yg Maniss...

tu lah..kl rancang awl2 mesti ada je hal timbul kan...kl last minit..ok je..

apapun tenkiu yang..lps raya kita deting2 lg..ke pulau ke...ekkss...

mmuah...

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini