July 2, 2011

::SELAMAT PAGI MALAYSIA!!!::

Salam pagi sabtu....
Salam satu Malaysia...

5:00 am
Bangun utk bersahur... Hari terakhir puasa... hari terakhir dalam bulan rejab...
Makan nasi sesenduk (dah 2 hari aku tak sentuh nasi! Tapi ayam, 3 hari berturut-turut.. Acane tu??)
Lauk lebihan malam tadi : Sambal sardin, kangkung goreng belacan & telor dadar... Layan...

Habis bersahur, telan vitamin, EPO, zassssss!! berangan kejap 2,3 menet atas sofa (perkara biasa lepas sahur..)

Cargas basuh pinggan, kemas dapo...
rumah, aku malas nak kemas!!
kang kalo bangun 2 makhluk pemunggah tegar tu, berselerak balik lah jawapan nyer...
Mak posa... Mak takmo buat dosa kering jadi pontianak disiang hari!!!

Kluarkan baju dari mesin.. (3 turn malam tadi thawww!)

Rendam tudung-tudung stok pakai seminggu dalam softlan...

Bawak kluar baju-baju, sidai dipagi hari yang dingin... Sunyi jer.. syok ooor! mesti org pelik, vini sapaaa lah ni dok sidai baju pagi-pagi lagi.. rajin sungguh!!! (Edisi kedua perahsantan pekat!)

SIAP!

6:15am
Usai sidai baju, menunaikan kewajipan seorang muslim... (Alhamdulillah)

Bukak laptop, cari idea nak kelentong korang!!

HAHAHHAHAHAA!!!!

Selamat Berhujung Minggu!!!!!

*Aku nak start merangkak dah ni mencari bantal ucuk....*

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz





No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini