July 29, 2011

::GOOD! DAH ADA "PENANGKAP"::

Memang seorang maknosia perosak bahasa betul la aku ni!!
ade ke perkataan PENANGKAP??
PENGAKAP aku tau laa...

Tak kesah lahh.. Janji maklumat yg nak disampaikan tu TEPAT!!!

TAHNIAH!!!

Kepada si penangkap yang hebat!!!

She is the one of my GOOD FREN!!!

Tahniah Umie!!

Memang nombor yang sama dalam contest ni!

Yang pasti, barangan comel ni akan sampai ke pintu sekolah ko minggu depan.... (sebab ko bg alamat sekolah kan?) heheheh!


OK Fren!!!!

Thanks for support Blog Cek LaLa !!!!!

Muaaaahhhhhhh!! 100x (lunyai laaa... hahaha!)







1 comment:

nazmie said...

cutenyer adiah... tak sabo dah nie...
hehehe... apa2 pun...tima kasih jugak kat ko... :-D

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini