June 23, 2011

::SKANG DAH JADI GENG::

Ini hat malam tadi...
gara-gara takut lipas dalam bilik, dua beradik ni tido berkongsi 1 sofa...
Sementara ibu dok sebok buat tempahan kek tido lah dulu kat situ...
Dah siap, baru angkat masuk bilik....

Ini malam ni punya... 
SKALI LAGI tido atas sofa yang sama.
Yang ni dok tengah2 tgk katon sama-sama... Gelak sama-sama.. kuk kik kuk kik..
Tahu tahu jer dah senyap...



Bila dah besar mcm ni, tak penat melayan yang  renyah-renyah tu. Cuma PENAT melayan KERENAH depa lah pulak.. Bergaduh tak kira siang malam.. Berebut tak kira tempat... Melompat tak kira masa...
Si Adik tu, makin besar makin ketara KEMANJAAN dia dan makin ketara jugak KEGANASAN dia, selalu badan si kakak yang kurus kering tu lah jd mangsa tempat dia 'training' skill tumbuk2...
Sakit jiwa aku melayan tau!!!!



No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini