June 2, 2011

::SANGAT LAH!!::

PENAT MATA!!!

dari pukul 9 pagi sampai skang mata aku asyek lah dok hadap komputer!!

(eleeehhh... Kalo tang keje yang betul2 keje, ko penat lah ape lah.. Kalo tekde keje, dok ngadap FB tu ko tak heran plak mata penat ke badan penat ke haper ke...)

Eh.. sesuka plak nak bebel2 kat aku....
Lempang kang!!!!

Alhamdulillah....
REZEKI melimpah ruah hari ni....
Terima kasih Ya Allah di atas rezeki mu...


Hari ni hari kedua aku letak Kek Karemel ni di Cafe Staff...
Alhamdulillah... Habis...
Memang lah tak banyak... utk sebiji kek tu aku potong dapat lah 16 slices..
Ini baru permulaan, aku tak berani nak buat byk2...
Lagipula kat USM skang student tgh cuti.. jd kat Cafe ramai staf2 jer yang berkeliaran...

Semalam 1st time aku letak... Pukul 8.30 aku letak... Pukul 10 pagi aku turun makan, dah tinggal 2,3 slices..
Hari ni, kul 8.30 aku letak.. Pukul 9.30 dah tinggal sepotong... Alhamdulillah...
Lepas tu makcik cafe tu mintak aku buat lagi sebijik utk ptg ni...
Aku pon tgh hari tadi, kelam kabut balik buat... Pukul 3 baru masuk opis balik... huhu!!!
(pssttt.. jgn citer kat bos aku tau!)

Pastt tadi, ade akak tu bagitau, pukul 4 laki dia nak p beli utk dia, dah habis.. Kesian kat akak tu... Dah la tgh peknen... teringin sesangat dah katanya... aduhaii...
Then aku pujuk la dia suh tempah.. blh mkn puas sket... Alhamdulillah.. dia setuju nak tempah.. Esok ptg lepas jumaat katanya... heheh.. boleh la aku buat kejap balik tgh hari tu...

Minggu depan ade lagi tempahan...
Terima kasih kawan2 yang bagi support...
Aku baru jer nak berjinak-jinak... Belum sampai tahap mana-mana lagi...

Kek Karemel ni sesuai sangat dimakan utk tea time...
Petang2 kan panas.. Kek Karemel ni lagi sejuk, lagi sedap tau!!!

KORANG berani ke nak tempah???
hehehhehe...

Kalau erea Penang-Taiping ni, aku boleh la lagi....
Jejauh sgt aku tak berani!
HAHAHAHHAHHA!! 
AKU YG TAK BERANI!!!!

Jgn salah faham,
Aku tak berani nak tanggung resiko kalo kek karemel tu blh sampai dgn sempurna...
Dalam aku bwk sendiri dar umah ke tpt keje pon, karemel tu dok berVibrate... 
Ini pulak nak hala jauh ke sana nun!!
huhu...

Ok lah.. 
I nak balik dah.. nak amik bekas kat Cafe... hehhe...

1 comment:

makdara TERdiva said...

wah! cek lala dah stat berbisnes nmpk..meh la pos kat KD ni ha.. :D

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini