June 23, 2011

::GEGIRL MALUUUUUUUUUUUUU::

Arakian kisah 3 beranak ni nak pagi makan.
Memang nak beli makan bungkus dan makan kat umah jer... Dari rumah lagi aku dah tanya dorang nak makan apa. Katanya, nak makan Char Kue Tiau...
Ok beres!
Bila aku cakap, cuma nak bungkus, si Budak Muhammad Shah Darwish ni menjerit-jerit takmo bungkus. Nak makan kat kedai CKT tu kaedah nyerr! Geram aku haih! Dok jerit-jerit dalam keta. Sabo.. sabo...
Aku cakap kat dia..
"Ibu takut la makan kat kedai ni.. dah la papa takde. Kang ade org kacau kita kang..."

Ok dah diam.. 
Aku park keta betul2 depan kedai makan tu. Aku turun sorang, budak berdua tu duduk dalam keta. Dah order, aku duduk la kat kosi. Dalam kedai CKT tu cuma ada 3 org jer customer. Abg yang goreng CKT tu buat dulu kat customer yang 3 org tu. Aku duduk la tunggu kat meja kosong. tetibe budak Muhammad tu bukak tingkap jerit panggil aku. Nak  kluar katanya!
Aku cakap tak payah. Tapi dia jerit nak kluar jugak.. Heeeeee... menguji betul tau budak sorang ni!!

Aku tutup enjin keta, bagi dorang kluar.. Sambil2 tu dok bebel laa aku ni pon.. mengada lah, org tak bg kluar, nak kluar jugak.. Sambil dok jalan2 ni nak tuju kat meja yang aku duduk tadi.
Dengan confident level tahap tertinggi, aku pon dgn yakin sua punggung nak duduk kat kosi yang aku duduk tadi, TIBA-TIBA.............

"Allah!! ooii.. mak hang jatuh tergolek!"

Aku tergolek dok oiiiiiii!!!!! bukan jatuh tersadung.. Tapi punggung tak kena kosi.. Muhammad tarik kosi yang aku nak duduk tu... Dia nak duduk.. bukan dia sengaja nak tarik....!!! Last last aku yg terduduk atas tanah!!

HADUHHHHHHHHHH!!!

Malu tak tau nak habaq la anak oiiiii!!!!!

Aku memang tak pandang kiri kanan depan belakang dah!!! Nasib la kat kedai tu tak ramai org. Tapi aku rasa depa dengar jugak suara aku melatah tu... Choiiiiiiiii!!!!!

Dah la aku tengah malu + geram + tak tau nak letak muka kat mana..
Budak berdua tu blh plak berebut kosi. Padahal kat meja tu penuh kosi. Kosi yang satu tu jugak nak berebut!
Nak diam lagi??
Kena la bebel dengan aku.. Macam-macam lah ayat yang kluar.... 
GERAM TAU!!!!

uhhhhh!!!

GEGIRL MALUUUUUUUUUUUUUU!!!!

COMFIRM lepas ni, setahun aku tak makan CKT kat situ!!!
HUUwAAAA!!!



No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini