June 30, 2011

::AYAM PENYET FAMILY::

Ini rentetan kisah bowling ari tu, dan nak bagtahu lah kenapa aku lambat...
Sebabnya, tetibe Lucky kecintaan nak makan Ayam Penyet!

Kami pegi main bowling kat sini..
Maksud aku dalam bangunan ni laa....
"KULIM LANDMARK CENTRAL"

Satu-satunya tempat hiburan yang agak happening kat Kulim skang.. Seronot la org Kulim.. hehhe.. 
Kalau dari umah aku Nibong Tebal, takde lah jauh mana nak ke sini, dalam setengah mcm tu ikut jalan kampung. Dalam bangunan ni ada pasaraya Giant. Dan kat bawah2 tu memang banyak lah tempat-tempat makan. Termasuklah Restoran Ayam Penyet tu....

Teringin katanya Tok Lucky aku tu nak makan Ayam Penyet.. So, kasik redah jerr...

 Ini udang penyer namanya...

 Ini ayam penyet...
Seketul jer, sebab minta satu! heheh

Kalau makan ayam penyet, yang penting adalah SAMBAL nyer...
Ini memang the best!!!!!

Sambal yang kecik tu utk bakso.... 
Budak kecik ni takmo makan nasi. Nak makan mimi katanya... 
Aku amik bakso kat dia...
Tapi tak sedap lansung!! Sedap lagi bakso gerai kat umah aku tu! (nanti aku buat entry lain naa) Tak menepati selera tembolok aku sungguh!! Mee dia tu bukan pakai bihun, tp mcm suhun jerr... Dah la mahal!!! Aku suruh Muhammad makan kentol2 dia yang besar2 tu.. Sebab dia pon cakap tak sedap. Pastu nak ngorat nasi aku, nak ngorat kentang goreng kakak... Aku bagi jer lah... takde lah nak zalim dengan anak2.. heh!

Kakak plak nak makan fries jer. Hah, amik.. tapi papa dia suap gak lah nasi 2,3 suap kat dia.

White Coffee ice, Milo Ice dan Indonesia Tea ice...

Walapon org ade 4, tapi air kena 3 jer.. sbb sohih la depa ni tak larat nak mengabiskan air yang banyak tu... Teh indonesia tu sedap! rasa mcm dia campur dengan longan!

Makan dalam kadar laju-laju.. sebab masa dah lewat...
Budak2 ni kalo makan memang suka main2.. Last2, tapau la fries yang tak abis tu. Wat makan2 kat dalam tempat bowling tu nanti....

Motif tunjuk resit??
Sebab nak bagi bukti betul2 aku p makan kat ayam penyet! hahaha!!
Nak amik gambo kedai, dah tak sempat sebab laju-laju naik nak lif pegi bowling...
Hahahhahahaa!!



No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini