May 28, 2011

::TELUK SENANGIN DAY 3::

Hari terakhir di Teluk Senangin. Pukul 9 pagi, FIL aku dah ketuk2 sume pintu bilik anak menantu dia suh bangun! hahahahha!! Udah ler yang lelaki2 tu pukul 5 pagi baru masuk bilik. Pukul 9 dah kena kejut bangun.. kesiannn....

Brekpes nasi lemak bungkus sama roti canai... Nasib baik lah baju2, barang2 sume aku dah pack malam tadi. Idak ler pepagi nak kelam kabut.


Lepas bekpes, sume dah bangun.. FIL aku beria-ia ajak kitaorg sume bergambar kenangan. 




Habis bergambar ape sume, lebih kurang jam 11 kami pon sume gerak kluar dari chalet.
Oh! keta Lucky aku semalam yang berasap-asap tu katanya sebab aircond. Tak tahu lah ape punca, aku malas nak amik tau! Jadinya, tgh hari tu kepanasan lah kami anak beranak dlm keta takde aircond! SEDIH!

menderu-deru angin masuk dalam lobam idum aku!!! 


 Walaupun berpeluh, anak2 aku TETAP lena sampai ternganga..
Aku melayan novel selagi tak abis! huhu!

Lebih kurang jam 1 kami sampai ke Ipoh. Singgah makan dulu kat restoran ape tah tepi stadium Ipoh tu. Pastu baru balik ke rumah mertua ku.
Ok habis citer percutian ringkas kami utk tahun ni....
Akhir skali, aku saji kan kalian dengan wajah2 vougeh aku diwaktu nak balik...
Muahahhahahha!!!
 


* Lalalalalalalalalalalalalaaaa.....




No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini