May 6, 2011

::SAMBUNGAN::

Pagi tadi citer pasal anak dara aku demam kan...

Tgh hari amik dia kat sekolah, mulut muncung dah rope siput!
bibir berdarah!!
tanya kenapa? DIAM!! Tak mo bercakap....

Adik mcm biasa, budak yg super aktif... Kalo balik sekolah senyum melerettt!!!
Cikgu kata, Muhammad dah kenyang makan nasi.. Kakak tak mau makan.... 
Patut laa..

Dalam keta, aku tanya lagi kenapa bibir berdarah... Mulut dok muncung lagi ni...
"Tadi laaaa... Terlanggar kepala adik!!! Dah la kepala dia KERASSS!!"

Oh.. ok!
Kakak nak makan apa ni?? Ibu nak balik rumah, nak tido.. sakit kepala...

DIAM...

Cepat laaa... kakak nak makan ape? nak nasi ayam?

GELENG....

Roti nak??

"TAK MAU!! ORG KATA TAK MAU! TAK MAU LAAA!!!"
 amboiiiii..... saja memang nak cari pasal kamu ni yerrr!!

Aku terus jer balik rumah... Sampai umah, kluar keta, si Kakak hempas nyer pintu keta... Tengok! betapa kepala angin nyer pompuan tu... Aku sabo jerr.. walaupun kepala penin niii!!!

Masuk umah, aku sikit tak peduli kat dia.. suh dorang salin baju... Aku panjat katil, cari bantal, tido!!!

2.15 terjaga, tgk Kakak tak tido.. dok main tulis2 dalam buku.. 
Adik lena depan tv bawak ketiak papa...

Aku siap-siap, bawak si Kakak pegi makan skali. Adik, masih tido nanti papa yang uruskan...
Makan nasi pon ade la 3 suap.. tu pon tak abis. Kuetiaw aku jugak yg dia sesahh...
Muka dan kelaku masih ada tanda-tanda orag tak bapa sehat...
Abis makan, aku bawak dia masuk opis... Adik dah papa hantar pegi umah pengasuh...

Tak sampai 5 minit, aku paksa dia tido...
dan kesudahan nya...
Tido dalam kesejukan...
Sedap ni tido mcm ni ni...


No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini