May 19, 2011

::RINDU A LOT!::

Ini lah tatacara penggunaan bahasa yang salah...
Kang tak pasal2, ayat aku jadi bahan IniAnwarHadi punya citer... muahahhah!!
alahhh.. takpe lah.. 
Blog aku pon bukan nyer dtg pelawat dari seluruh angkasa raya...
Org kampung pon tak sudi nak jenguk blog aku ni..!

WAHHHHHHHH!!!!

Rindu banget seh nak conteng-conteng kat sini!!!!

RINDU sama FB!

RINDU sama BLOG! (eh! bila blogspot dah baik demam eh?)

RINDU sama TWIT TWIT! (walaupun sekadar tpt luah perasaan)

Banyak tau story mori the morning glory! (walaupun tak byk mana, tetap nak ckp banyak! Tapi tah bila nak update kat blog)

Cuti Wesak aritu, aku bersama-sama keluarga in-law pergi bercuti....
Wahhhh... bercuti lah sangat kannn...
Walaupun tak jauh mana, tapi tetap dinamakan BERCUTI!!
Kami ke Teluk Senangin, Lumut, Perak...

CERITA??

Macam tak biasa.... 
TUNGGUUUUUUUUUUUUUUUU....

Cerita family...
Anak dara ku, sakit gigi... 
sebatang gigi depan yang ala ala arnab tu dah goyang2.. 
Nak tercabut barang kali... Tapi dia mengadu sakit kat bawah erea hidung...
Hari ni, bibir mungil tu, dah jadi muncung itik... BENGKAK!
aku tgk, gusi dah bengkak...
alahhhh.. kesian anak ibu....

Anak bujang???
Takde masalah lain melainkan tahap kebuasan dan kelasakan semakin menjadi-jadi...
Sorang-sorang dia main pon boleh terhantuk sana-sini...

Suami ku??
Kulit yang kelam BERTAMBAH kelam selepas pulang dari menjadi nelayan tak berbayo minggu lepas.. Itu baru setengah hari di laut. Kalo seminggu???
Ku tak tahu lah cemane rope nyerrr!!!

AAAAHHHHHHHHHHH!!!

Tak sabar nak citer panjang lebor buat karangan utk korang... hahahha!!

Hari ni dah hari khamis eh?

Semalam Rabu, aku tak masuk opis lansung...

Balik dari cuti, rabu pegi ke BUkit Merah pulak jadi sekitariat utk program pensyarah. Sehari seuntuk aku kat bukit merah. Hari ni masuk keje, dah khamis.. esok jumaat...
Wahhhhh... GUMBIRA aku bekerja pada minggu ni....

Ok.. ok.. 
cukup sampai di sini... Lain kali cerita lagi... 

Nak tgk pic Teluk Senangin, pegi la jenguk kat FB ku... hehe..


1 comment:

shay said...

wah blog akak makin vogue nampak... sama naik ngan tuannya...

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini