May 27, 2011

::RENTETAN SEMALAM::

Semalam aku EL kan...
Jadinya, EL bukan sebab kecemasan sangat pon...
Lebih kepada pengurusan hal ehwal rumahtangga...
Tak payah lah aku discribe satu-satu....
Kang nampak beno hari-hari lain aku FEMALAS YA AMPUIN!!!!
*walaupun hakikat nya adalah BENERRRRRR!!*

Paling aku tak lalu sampai mengantuk, penin, nak muntah...
adalah
menyelesaikan isu masalah seperti di bawah..




















|
|
|
|
|
|
V

aku harap takde lah maknosia yang membatak sampai ZOOM pic aku ni...
Korang bajet lah bape lama aku harus "MEMBUANG MASA" mengadap benda alah ni!



HUH!!!

LEMAS!!!



No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini