May 11, 2011

::PANAS OH...::

Skang ni kan sedang musim kepanasan yang melampau...
Kalau kat dalam umah tu, pemakaian aku pon memang dah takde tertutup litup dah...

Kalo tak bersinglet, berhot pants, ataupun berkemban jer lah kekdah nyer...
*sila imejin yang molek-molek ajer yer!*

Sampai satu tahap, aku terpaksa meminjam boxer tok lucky..
Sebab hot pants aku dah abis!
...bukan gambar sebenar...

Kalau panas yang melampau, aku tak suka pakai yg ketat2..
Lebih selesa yang longgar-longgar dan nipis-nipis..
untuk senang peluh mengalir...
kaedah nyer....

eh?
wajar ke aku bercerita apa yang aku pakai kat umah??
Ade gambar???
Ok takde....
So, hanyalah imejin kamu orang aja.... Bukan salah aku yer!

Nak imejin jugak??
baik....
Sila lah bayangkan...

bila saya memakai baju nipis dan longgar...
sluar boxer tok lucky yang kotak2...

maka tershembul lah kluar isi paha yang berketak-ketak bagai dikapak-kapak..
*uhh! Hudoh!*
Terintai-intai spare tayar michelin yang lembik2 tp penuh angin from top to toe...
*uhh! Ngeri!*

Dah dpt bayangkan??

Ok STOP!!!

dah p blog org lain plak....



No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini