May 4, 2011

::MENGIRA WAKTU SUBUR::

Hepp!! Hepp!!

Entry untuk wanita-wanita yang sudah berkahwin sahaja yerrr...

Saja la menggugel...

Skali terjumpa perkara yang menarik...

SANGAT MENARIK...

So, takde nak kedekuit kedekuit bukuit...

Share lah kat sini...

Sharing is Caring... Rite?

Tak perlu susah-susah beli alat menentukan kesuburan...

Nak tahu bila waktu subur dan waktu yang cocok utk di cocok... erkkkk!!!

[imejin....!%$%!$#^$!#!#)!^&#%&%!#&]

syoh! syoh! syoh!

Namanya... Kalender Menstruasi..
Hanya perlu masukkan data Mentruasi anda... dan anda akan perolehi maklumat2 ini... 
Dengan menggunakan Kalender Menstruasi, dapat memberikan 6 informasi penting bagi anda berdasar data siklus menstruasi anda:
Masa Menstruasi
KB Kalender: Saat dimana tingkat konsepsi rendah.
Masa subur: Saat tingkat kesuburan perempuan yang berpotensi sebuah kehamilan jika berhubungan.
Masa Ovulasi: Saat dimana sel telur keluar dan siap untuk dibuahi.
Konsepsi Bayi Laki-laki: Saat dimana kesempatan besar untuk konsepsi dengan bayi kelamin laki-laki.
Konsepsi Bayi Perempuan: Saat dimana kesempatan besar untuk konsepsi dengan bayi kelamin perempuan


Bahasa adalah dari negara jiran... Tapi komfim blh faham!!!

Nak tahu lebih lanjut,
sila tekan tubi kat SINI jer lah...

Pastu mai balik kat sini tauuuu!!!

============================================

Motif entry???

errrrrr...

ermmm...

heeee....

Nak balik lah.... TEKSIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!




2 comments:

Che Mek Su said...

betapa saya kesuburan..... sehngga bertambah dlm masa 3 thn sajer....

dn sekarang saya mengurangkan kadar kesuburan saya....kalau x... sy lebih subur dr syanie tuh....

makdara TERdiva said...

aku terlebih subur, sbb tu anak2 rebina rapat2..hehehe

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini