May 12, 2011

::ANAK AKU TAK MAKAN KEK!::

Hari ni ada hari jadi kwn drg kat tadika. (sokmo jer la pon)! Selalu tu bwk balik sgala jajan bagai. Kdg tu ada belon lah ape lah.
Tapi hari ni bdk2 ni bwk balik cupcake 2 bijik!


Aku tanya, napa tak makan?

Jawab si kakak...
" kakak kan tak suka mkn kek!! "

Adik?

" mamat pon tak suka! "

Hamboi.... Tetibe lah pulak ari ni adik tak suka makan kek. Sebelum ni elok jer makan.

" abis? Cemana ibu nk buat kek hari jadi kakak nanti kat sekolah kalau kakak tak mkn kek? "

" kalau ibu buat kek coklat yg sedap mcm aritu, kakak mkn laaa!! "

Hurmmmm.... Yer lah sgt!

Skang, 2 biji cup kek ni bakal menjadi habuan isi perut aku laa.. Dh sejuk2 ni.. Perut pon dok mintak isi jer sesado!!

Jemput makan!!! Nyum!

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini