April 15, 2011

::THREADING::

Sapa penah buat threading??


Aku baru kali kedua membuat nyer....

SAKIT???

erkkk... Agak sakit sikit laaa bagi yang tak penah meng'alter' kening...
Aku ni sokmo dah 'alter' kening sendiri... So, rasa sakit tu tak bape la sangat... Memula jer pon berair lah sikit si air mata..
Aku alter kening bukan shave tau.. Aku 'pull it out'!! hehhehe.. boleh pakai dak ayat tu??
Cuma bila buat threading ni, kening lebih kemas dan licin.. sebab dia akan buang semua bulu-bulu halus yang ada sekeliling mata tu...
Dan......
YES!! I LIKE!!! SEDAPPPPP TAUUU!!!!

Ini kali pertama aku buat threading...
Aku cume menemankan kawan aku si bakal pengantin... Tup tup aku pon terjebak skali jua... :)

Masa aku buat ni, aku baru jer seminggu alter kening sendiri. Pastu miss yang buat threading tu cakap, kening aku ada sikit 'cacat'!!!
erkkk!!!
Cacat akibat aku terlebih pull out! heheheh.. So, dia suh aku tunggu 2,3 minggu bagi kening tu sume tumbuh balik, then dia suh aku datang lagi nak thread bagi lagi cun! hehehhe....


So, today aku pegi balik kat kedai tu utk buat threading lagi skali lagi utk kali kedua...
hehhehe...
Itu pon sebab aku memang nak temankan si pengantin lagi skali mau buat threading.. So, aku pon buat lahhh... Dan hasil nyer... I LIKE!!!!
Tapi, tak nak lah tunjuk pic kat sini.. nanti kang ade org keji2 aku plak...

PEACE!!!!



No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini