April 25, 2011

::PETANDA APAKAH??::


Uniform tahun lepas punya buat, saiz XL...
Tahun ni baru bulan 4, uniform dah macam pakai sarung nangka yg tunggu masa sarung tu nak koyak sebab nangka tu dah terlampau besaq dan ranum....

PETANDA APAKAH???



Sluar slack aka suar keje... tahun bila beli, tah tak ingat.. tapi saiz XXL...
Tahun ni pakai, perut dah terbojeh... ketat kat paha dan bonts..

PETANDA APAKAH???



Jam tangan (free).. beberapa tahun lepas dapat...
kadang-kadang pakai longgar.. jam tu boleh pusing kat tangan 360 derjah..
Tapi 2,3 menjak ni, jam tu statik dok kat atas lengan tak bergerak-gerak.. terlondeh ke bawah tidak, berpusing apatah lagi tidak...

PETANDA APAKAH???


My Lucky, dulu tengok aku, biasa-biasa jer...
Tapi skang asal tengok aku jer sengeh-sengeh.. 
Pantang line clear, sengeh-sengeh....

PETANDA APA TU???

MEMANG MALA PETAKA!!!!!!!!!!!!!!!!
DUSHHHH!!!

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini