March 18, 2011

::MISS U BABY!!::


Semalam call dapat cakap sekejap jer...
Seronok sangat kat sana... 
Sampai lupa kat sini...


RINDU KAT BUDAK BERDUA NI SENDAT-SENDAT!!

Ibu kat rumah lonely tau!!
Takde geng nak ajak gaduh...
Takde geng nak sembang2...
Sembang ngan papa tau jer lah.. byk diam dari bercakap..
Pastu papa kluar, tinggal ibu sensorang kat umah...
Nasib baik ibu batuk tau.. Ibu makan ubat batuk, pastu ibu terus fingsan...
Kalo tak, memang tak ibu tak leh tido bila sensorang...
Lampu dalam umah, macam biasa, ibu bukak semuanya bagi terang!!
TV ibu pasang kuat2!!
Ibu tido tutup muka dengan bantal... hehehe!!

Ibu hairan semalam, seharian Kakak tak call ibu...
Selalu nyer tu, kalo siang memang ibu faham sangat lah.. Kakak memang tak ingat kat ibu pon. Sebab kakak sebok main dengan Makshu Wawa... Bila malam, nak tido.. baru kakak suruh Opah tepon ibu kan?
Tapi semalam, sampai ke malam ibu tunggu kakak call. Ibu Call opah, opah tak angkat pulak. Opah lupa la tu henfon dia letak kat mana. Ibu try call Acu.. skali.. tak angkat jugak... Ibu call lagi.. Baru aku angkat... Ibu tanya Acu kat mana.. Acu cakap kat TESCO!!! Hamboiii.. padan laaa tak ingat kat ibu dah...

"Kakak kat tesco... dengan Acu.. dengan Opah.."

"Beli ape kat tesco?"

"Beli mainan.." <--- Slow jer intonasi..

"hah! Tu jer lah yg kakak tahu... mainan tak abis2... Adik mana?"

"Adik tengah makan jagung..."

"Adik nak cakap ngan ibu tak?"

"Adikkkkkkkkkkkkkkkkk!! nah ibu nak cakap!"
ngiong.. ngiong.. ngiong.. ape mende tah dok bunyi bising2...

"Ibu.. adik takmau cakap dgn ibu... Ibu kat mana?"

"Ibu nak kluar makan dgn papa..."

"Makan kat mana?"

"Kat kedai makan laaa..."

"oooo..."

"Ok lah!! Babai Kakak... Assalamualaikum..."

"Walakumsalam... bye ibu..."



No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini