March 2, 2011

::HAHA! MALAS LAH!!::

Dah luah.. dah taip.. Dah publish.. 
Kluar umah sidai baju...
Masuk dalam kemas mainan budak2...
Masuk bilik air.. kenc.. basuh kaki...
Bukak peti, tuang air, makan ubat...
Masuk bilik.. Cium anak-anak...
baca Bismillah..
Golek kiri.. golek kanan...
ehhhhhh.. Tak Boleh jadi niiiiiii!!!

Kluar bilik, on lappy, on brodben, login blog.. dan
SAVE AS DRAFT!!

Yang sempat baca, bagus lahh.. 
Tu tanda nya anda rajin blogwalking ditengah malam hari... hehe! ^__^
*Akakkkkkk!!! Orang pon rindu akakkkkkk!!!*
(untuk Akak Cantik yg sempat komen entry aku tadi.. hehe!)

Yang tak sempat..
IM SORRY!!!
Aku MALAS la ribut2 kan keadaan...

Kalau jenis yang memahami takpe lah kan...
Tapi kalau dapat kat jenis yang org lain makan belacan dia yg rasa tempoyak, tu yang masalah sket tu!!
Daripada aku dikatakan PENG"CREATED" masalah,
lebih baik aku SAVE AS DRAFT jer...
Aku andaikan itu sebagai luahan aku...
Sebab kalo aku pendam.. yg bernanah telinga nanti anak2 Tok Lucky aku jugak...
Yer laa.. dok dengar aku bebel2 tak tentu arah.. depa gak yang tensyen kan!!

Ok lah!! Tok Lucky ai dah balik...
Dia kata ada cerita panas! heheh...
Lebih aku memanaskan diri!! haha!!

Gud Nite Bebeh!!!

Arghhhhhhhhhhh!!! Lega rasanya... Boleh tido dengan senyumannnnnnn.. 
=)







1 comment:

ieda said...

x per lala .. akak paham dan sure ramai yg paham .. mcm2 nak buat kan ..
akak punn mcm tu jugak adakalanya rasa bosan nak uopdate tuu ada .. tapi so far ok lagi lah kan :)

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini