March 26, 2011

::EARTH HOUR VERSI CEK LALA::

SOKONG EART HOUR!
26 Mac 2011
8.30 malam - 9.30 malam

Status skang, rumah aku sedang kegelapan...
Anak2 mcm blur kenapa aku tutup segala lampu n tv sume..
Online pakai laptop tanpa chager..
Nasib baik kat luar ujan, so takde la panas sangat...
Bukak pintu besar2 (kasik nyamuk masuk.. muahahaha!)

 Bukti bergambar??

Ade la amik 2,3 keping dalam hp murahan ni.. tp kabel tak ade kat opis, maknanya, takde lah kan... So, kena tunggu aku masuk opis lah baru kasik upload.. tu pon kalo ingat! haha!

Aku rasa kan.. kat taman ni aku sorang jer yg over-over berEarth Hour bagai... ahah!
eh.. jiran sebelah umah aku pon gelap jugak umah dia.. 
Dia keje TNB, haruslah kan support Earth Hour.. Kalo tak kalu, nanti sign surat resign! haha!

Ok, jam kat lappy aku, ade lagi setengah jam...
Ujan dah benti.. tp masih merenyai...
Anak2 aku dah mula membuat perangai rimas... hehehe..
Takde TV!

Ok lah.. aku nak sidai baju jap..
Ujan pon ujan lah.. janji baju aku bersidai...
muahahhaha!!

1 comment:

ieda said...

ngeee akak pun x berezrth punn dik .. sbb akak kuar ekekek

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini