March 17, 2011

::BATUK OH BATUK::

Kong! kong! kong! kong!
Macam nak terkeluar anak tekak rasanya!!!
Batuk tak henti-henti...
Ubat 2 jenis ubat dah aku telan..
Tu pon aku sedut time malam jer laa.. nak makan time keje camni kang tak pasal2 aku tersembam depan pc ni plak. Memang ubat batuk tu mengantuk sungguh!

Pegi klinik???
tak yah la kot.. ubat yang sama jer dibagi nyer kang...
Sakit tekak aku ni sebab meneran batuk nak bagi kahak kluar...
Tak tau lah nak ckp, batuk kering ke, batuk berkahak ke...
Bunyi batuk mcm kering.. tapi kadang2 ade kahak.. kadang takde...
Tapi menggatal kat dalam tekak ni mcm ade yang garuk2... hadehhhh!!
Siksa wey!!!
Tapi ais tetap jugak ku hadap... :-) hik hik hik!

Dan skang.. 
HADAP  la kau Cek Lala batuk berkong kong kong tu yerrr!!!





No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini