January 21, 2011

::VERSI MENGIGIH YG MENGIGIL::

Aku compile kan sekali semua...
Lebih kurang seminggu lebih punya....
Versi Gigih Memasak... [gigih laa.. sbb fulus dah haus...]
Ada yang tak sempat jugak nak snapy snapy...
Kaedah, Tak takde gambar, takde cerita... FULL STOP!


Ini weekend lepas punya... hari Ahad!
Sebab Sabtu pegi boling, jadi NO MASAK²!!
malam pon suruh kedai MASAK!
Ahad baru free mau MASAK²... hehhehe....


Ini pon minggu lepas punya dinner...
tapi ini dinner Lucky ai punya.. sbb dia kena kurangkan makan nasi...
So, NASIK YEELEKKKK!!!
Ai dan Anak2.. Makan nasi... dengan Ayam Bakar Madu... Owesome!!!


Ini dinner 2 malam lepas...
Malam sebelum tu buat Makaroni goreng... Lupa snap suda!


Ini semalam punya breakfirst....
Lebihan nasi malam tu... 
Malam tu masak ape eh?? hurmmm.... lupa suda...


Ini ialah LAKSA BULAT yang aku PENIN kan semalam...

 Sebenarnya, Laksa Bulat tu adalah Laksam. Itu panggilan dari anak Bujang aku yg sorang tu... Dia tak panggil Laksam.. tapi dia sebut Laksa Bulat... Sebab kalau kat kedai, dia tgk laksa2 tu kan bulat, tak macam laksa Penang yang selalu dok makan tu... 
Semalam aku punya lah kalut sebab salah beli tepung.
 Yang dia dok kalutkan lagi aku.. "ibu!! Mamat laparrrrrr.. Nak Laksa BUlatttttttt!!"
hadoiiiiiiii!!!
Aku buat rencah dia mcm ni jerr..... Kobis + kacang Panjang 
Tu pon dah sedappppppppp!!!
jejejejejjejejjesss!


Petang Semalam:
GIGIH lagi... buat donutttt!!! 
iyerrrr betullll... DONUT!!!
ahahhahahhahaha!!

Lucky aku balik-balik, bukak tudung saji, tengok donut...
"Huhhh... banyak GULA!"
Ecehhhh!!
Kononnnnn...
Dah tak nak makan tu toksah lah banyak komen Yang oiii...
*Merajuk*
Terus amik tapawe, isi dunot...
"Kakak... nah amik ni pagi hantar kat umah Ain..."

Terus ai sentap tauuuu!!!!



1 comment:

ieda said...

wow banyaknye menu .. sedap2 nie ..
nak semua ... pos kat akak tauu :))

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini