January 14, 2011

::TWIN??? OWHHHSOMEE!!!!!::

Not mine....
but my fren...
So lucky for him n wife!!!
Umur masih muda kedua-dua nya.. 
Bertuah betul dapat anak kembar... baby twin gegirl pulak tuuu!!
Aduhhhhh!!!
Bikin hatiku meronta-ronta mau mengandung ini jam jugakkK!! [mcm lah blh dpt kembaq!]

Menurut baby twin tu punya Apak, babies kluar jam bape pagi tah.. operate.. Memang aku ade dpt sms.. aku dengar jer... tapi tak terdaya nak bangun tgk henfon... Pagi nyer tu baru aku check...
Alhamdulillah....

Berat babies 2.4 kg & 2.6 kg.. total.. 5 kg in tummy mak dia!!! 
WOOOWWW!!!
Aku dulu pon, masa anak sulung, baby kluar 2.6kg.. huhuhu!!!
So KAGUMMMMM dengan mummy babies tuu....

Aku tumpang gembira dan tersenyum-senyum tengok pic the Twin tu.. 
COMEL BANGATTTT!!!

Kata Apak nyer, kembar dia dok lain-lain sarung... OOooOO.. Jadi muka takde lah nampak persamaan sangat... kan .. kan .. kan ...
Tapi kenapa nama sama??
AUNI dua-dua... [nama depan jer... belakang lain...]
Nama si kakak tu tiru nama anak saya ehhh... BATRISYIA... 
(",)
ok just joking!!

Ini lah AUNI THE TWIN!!!

COMEL KAN???

CONGRATS MY FREN!!!
SELAMAT MENJADI PAPA N MAMA!!
SELAMAT BERJAGA MALAM.... HEHHEHE!







2 comments:

ieda said...

congrats to ur friends dikk ..
akak dulu berangan nak dopt twins sbb kaka akak yg sulung twins ngan abang but abang pas away selepas lahir ke dunia .. :(

UMI KALSOM ALIAS said...

so cute...comel bangat sehhh...
TAHNIAH pada member ko tuh...

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini