January 1, 2011

::SELAMAT TAHUN BARU 2011::


Semoga Tahun 2011 ini akan lebih baik dari tahun 2010!!

Walaupun banyak wishlist 2010 belum tercapai... InsyaAllah 2011 ini akan cuba aku penuhi...

Nak review tahun 2010??

Tak payah lahhh... takde yang indah sangat.. dan takde jugak yang sedih sangat...
Biasalah hidup.. kalo takde pahit manis.. takde lah kemeriahan dalam kehidupan...

Kalo banyak yang manis.. akan sentiasa lah di kenang sampai lenguh2 pipi nak senyum...
Kalau banyak yang pahit pon... Tak senang hati jugak... sampai nak telan pon rasa perit anak tekak... 
BETUL TAK??

So, tak salah kalo kita membiasakan diri dengan pahit manis kehidupan... Ape pon yang berlaku, sentiasa tawakal dan redha lah.. Kerana apa pon yang terjadi, semuanya telah tertulis diSANA...

Wahhhhhhh...
Kat Nibong Tebal pon aku leh dengar bunyi bunga api meletup-letup diudara...
eh! eh! Bunyi meriam buluh pon hader??
WAKAKAKAKKA!!!
Sape punya keje la tuuuu...

Ok lah!!
Aku sakit kepala sebenarnya ni.. 
tapi demi 2011, aku gigih bangun buat 'banner' kat atas tu  guna paint.. over kan??

Macam mana nak bagi ending entry ni?
hehehhe.. :-)

sekian, terima kasih..
(",)





No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini