January 6, 2011

::PENAT::

SANGAT LAH!!!

hari ni saja dekat 10 kali aku naik turun tangga!!
kalo aku pakai meter pengukur langkah, mesti langkah aku dah cukup 10 ribu!!
Sakit kaki toksah cakap!!
Sakit tumit tak usah sebut!!

Aku bekpes pukul 12 tgh hari hokayyy!!!
Kalo dah pukul 12 tgh hari.. bukan nama nya bekpes dah.. dah jadi BRUNCH!!
Brunch pon makan laju-laju.. sebab lapar tersangat dan sebab..sebab.. LAPAR LAH!!!

Bila dah start musim semester... Start makmal yang tough.. pulak tu fisrt week lab...
memang start lah kebizian dan kepenatan ku...
PENAT sampai tak boleh nak cakap!!
Muka mencorot mcm mak tiri baru lepas pukul anak tiri!!

OK sayer tahu...
Thanks sebab bagitahu...
Oleh itu... 

Saya mahu piulang ke jalan kebenaran...
Saya mahu tido barang sejam 2...
Kalau saya larat.. saya akan bangun memasak...
Kalau tak larat... saya akan suruh kedai masak....
kuang kuang kuang!!




5 comments:

✿etiey erywan✿ said...

10 kali naik tangga? woow leh kurus tu.. :p

.::CeK LaLa::. said...

<✿etiey erywan✿>
Anggaran jer tuhh.. tak kira betul2 pon.. ahakss!

ieda said...

heheheh rehat2 dikk ..
naik tangga mcm nie leh kurus dikk ok lah x yah dah xcercise :))

.::CeK LaLa::. said...

Tapi untuk semester ni jer lah kak.. pastu cuti semester no turun naik tangga dah.. melepap jer atas kosi.. hehheh!

sW33tdARLiNG said...

salam.. singgah sini..!

sian yaa penat sampai takleh cakap.. sib baik boleh menaip, kaaan kann kannn!
Jom Join GA PILIH THEME BLOG

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini