January 19, 2011

::DENGAR LAGU SAMBIL TUKAR² STATUS YM::

Tajuk gempak hokeyyyy!!!!
Rasa-rasa ade tak yang makan hati dengan 'Status YM' aku hari ni??
Boleh bertukar-tukar yerr....
Sume tajuk lagu jer.... hak hak hak!


Sebenarnya, benda ni dah lama dah adaaaaa...
Saja aku nak kasik trik kat korang suh masuk blog aku!
Waaakakkakakkakaaa... [memang sohih anak Tok Ketua ni otak gelong arini!]

Eh.. eh.. ade ke orang yang dah tak dulik dgn YM dia??
OOoooOoO.... [aksi:-cekak pinggang, goyang2 sket kepala]
Mementang laa korang dah femes omos kat FB skang... Ym yang memberi jasa ni korang lupakan yerr... Hey! Hey! yu! yu! YM ni amat bermakna untuk aku tauuu!! dgn YM ni lah aku bercintan dgn Lucky aku tauuu!!

Ok.. Ok.. dah siap dah dengan pen dan kertas??
Cepat-cepat.. aku nak kongsi rahasierr Status YM ni dgn korang...
Sape yang nak laaa...
Yang tak nak sila berdiri tepi yerr...

Ok.. siap??
Oraite.....
Yang pertama.....

eh.. eh... ape plak ni???








huhuhuuh!!!
Sonang citor lah kannn....
Serba serbi sume dia bagitau.. korang ikut yooo....

ok daaaaaaaa!!!

burrrpppppp!!! [sendawa bau laksa]



1 comment:

ieda said...

haaaaa suke2 .. nanti leh cube :)

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini