January 7, 2011

::BLOG SUNYI??::

Ehemmm!!
Tadi ade orang tegur aku...
"haii.. sunyi jer blog..."
Eheh!
Apa mau dikata lagi.. memang sunyi la sikit lately ni...
[Macam lah sebelum ni blog aku gegak gempita!]

Hati masih gundah gulana...
Henfon kerosakan... gambar tak boleh nak amik banyak2...
Snap tak sampai seploh keping.. dah kluar amaran...

"FULL MEMORY!!"

Kepala hotak hang!!!

Oh.. kepala hotak aku memang berangin disaat ini...
Money-money semakin mensusut nilai...
Tayar My Mewwah dah semakin membotakkan dirinya...
Tapi dia masih tetap mahu berjasa dan berkorban jiwa dan raga utk aku...
Walaupun di dalam kepala sudah ada aa.rr..bb... hep! hep! shut! shut! Jangan sebut satu ayat pon! CHOIII!! satgi!!
Ok baik...

Kisah anak2 aku yang sudah seminggu bersekolah, akan aku story kat rumah depa...
MEMANG MACAM-MACAM KERENAH!!
Finin kepala hotak kak cik!!

Oh.. saya sudahi di sini dulu.. 
[Memang takde motif entry aku!]
saya mau sambung menggodeh isi perut blog saya...
Mau lihat kotak komen saya yang merah menyalooo tuu??
[nampak sangat cuma nak promo kotak komen dia!]
picit lah KOMEN!!
hik hik hik...


1 comment:

aqnajmie said...

hahahahaha add saye yer huhuhuhuhuhu thanks so much any way blog akak mmg gempak!

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini