December 25, 2010

::SABTU... 25/12... ::

MONING!!!!!!
jangan senyum! Jangan gelak!
[Gambar diatas, bukan gambar sebenar...]

Hawal nyerrr Mokcik bangun hari ni kannn....
Kalo tak tu.. selagi tak pukul 10 pagi.. memang tak bukak mata laa.. <----- vini sapa ni??

Today ape peracangan??
Tatau lagi.....

Janji kata nak balik Ipoh pon tak tertunai...
Fulus semakin kurus... katanya! 
Walaupun gaji baru masuk seminggu yang lalu...
Aduhaiiii... Nasib badan lah kan..

Tahun 2011, anak-anak aku 2 orang tu (2 org jer ke??) nak masuk TADIKA.. diulangi yer.. TADIKA..
sorang 5 tahun, sorang 6 tahun...
Dalam plan aku nak letakkan dua beradik tu di tadika yang sama..
yakni, Tadika Nurbestari yang kakak dia sekolah aritu lahhh...
Tapi, mak aku suruh si Kakak tu masuk pra sekolah la plak!
Siap offer lagi nak pra sekolah kan si Kakak tu kat kampung..
Nanti Opah boleh hantar kakak pagi2... tengah hari balik sekolah, Wan amik...
Wahhh!! Verangan dah hah!

Tapi...
Ikutkan hati aku ni, memang tak sanggup jer nak menyusahkan Opah ngan Wan tu...
Lagipon, aku tak jamin aku boleh jalani kehidupan aku kat sini tanpa anak2...
Sebelum ni takat tinggal seminggu 2 tu boleh laaa..
Tu pon, rasa mcm nak nanges dah bila dgr suara dorang dalam tepon...

Skang dalam kepala aku masih mengekalkan pilihan yang sama..
NAK LETAKKAN 2 BERADIK TU DALAM TADIKA YANG SAMA!

Tapi... [<-------tapi lagi!!!]
Aku risau jugak... Hari-hari dorang dah bersama...
kat sekolah pon bersama lagi...
Kang balik skolah, hantar umah pengasuh, bersama lagi...
Macam tak berkembang la pulak....
Tapi  nak buat cemane.. dah 2 ketui tu je yang hadooo!!!

Kesimpulan nyer....
JANGAN LAH BERANAK KERAP-KERAP!!!! [<-- motif?]
|
|
|
ehh.. matahari dah kluar laaa.... 
DAH CERAH!!!
HARI YANG CERIA!!!
Nak sidai kain.... Nak sidai kain....
Nak pegi market... Nak beli ikan....
Mandi??
Uhhhh.. tak payahhh!!! bukan bushuk ponggg!!!



.

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini