December 23, 2010

::PORYOSSUSTAINABLE::

DENGAN INI....
AKU DENGAN PORYOS NYER MENGISYTIHARKAN

BELOG CEK LALA HOTZ AKAN DIBUKA SEMULA!!!!

SYUKER KE TIDAK???
(^_^)

Tolong lah cakap sukeerr...

RINDU CEK LALA KE TIDAK???
Alehhhh... memalu la tut nak bagitau rindu kat kiter!!
Sedehhhh aku korang ni taw!
Susah fayah aku...
Sesak nafas aku menanti hari untuk dibebaskan semula...

KENAPA??

Takde lah ape..
Aku ade jerr... cuma invisible...
Jadi halimunan kejap...

Ok u olssssssss!!!

Selamat bertemu kembaliiiii...
Ahhhh!! Tak sabar aku nak bergediks getis, meroyan kat belog sendiri!!!
VOLEH?

:-:Kiss Me If U Can!:-:
Muahhh!!!



1 comment:

ieda said...

haaa dah kembali .. x tahan windu kat kami2 lah tuuuu hehehehe
welcome back dearrrrr ..
pasni jgn lupe jalan2 umah kamiii :)

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini