December 28, 2010

::PINKY DICKY DOT DOT DOT::

Aku bershawl hari ni...
polka dot lagi taw!
Pinky pinky ni dah menjadi kesukaan plak skang ni...
Takpe, biar tua pada angka.. tapi tidak pada tuan nya.. (",) hehehahaaha!! 

Ini kali kedua aku bershawl dtg keje.... Sebab ade sikit rajin hari ni...
Kalo selalu tu, tudung kebiasaan yg mudah disarung, tudung Ariani walupun bukan dari jenama Ariani...
Tudung murahan yang terdapat di Pasar Kemboja, Parit Buntar... dua helai RM15!!
Tapi sedap dipakai, elok terletak...

Meh closed up sket!!!



Gambar cuma edit bagi cerah sket jer... 
Al maklum lah.. camera henfon cap hayam.. lighting tu tak bape nak terhangggg!!!

Lawa doppp???
Tulungg laa kata lawa....
Tapi bukan aku daaa...
Tudung dot dot aku tuuu...
Sebab nak tau harga nyer bape??
RM2 hengget jerr!!

TAK PERCAYA???

Percaya lah... 





Sebab aku beli kat
  BUNDLE!!!



2 comments:

ieda said...

cantik2 dikkk .. shwal dan tuannyer tuu cantik .. kalau kena org yg x der idong susah sikit nak cakap cantik !! hehehhhehe

.::CeK LaLa::. said...

@ieda:>
Hehehhhehe... Kalo takde idong tu kak, sohih makan belacan byk la tu... :p
Anyway.. tengkiyuuu kak ieda... Bergaya dgn tudung yg morahh jer! hehe!

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini