December 28, 2010

::ISU TUDUNG LAGI!!!::

Email yang aku dapat dari fwd adik aku....

Tak salah nak bergaya... 
Tapi HARUS kena pada gaya dan tempat serta situasi...

dalam email tu tertulis mcm ni...

Perghhh tergugat iman TOK KADI.. 
Pada perempuan yang bakal jadi raja sehari, harap jangan la ter'salah' pakai baju pengantin macam ni terutamanya yang bertudung.. Sopan la sikit masa nak naik ke masjid untuk akad nikah kan..
 



DAN AKU NAK BAGITAU SINI...
TOK KADI TU ADALAH
ABAH AKU SENDIRI TAWW!!!

 Walaupun gambar ABAH hanya sipi-sipi...
Setelah di fwd kepada adik beradik yang lain..
 memang kami mengesahkan itu adalah ABAH KAMI!!!

Sapa penah tengok muka abah aku??
haaa... Makcik Rehan!!
Aku tau, sebab ko punya daya ingatan peringkat ke 7... 
sure ko leh ingat lagi rupa paras TOK KETUA ni kan??

Tapi, untuk pengetahuan....
InsyaAllah.. Iman Abah aku tak kan tergugat...
Paling kurang, dia balik cerita kat Mak aku ape yang berlaku...
Tapi setiap kali abah aku balik dari akad nikah orang, kalo ade cerita yang menggelikan keti, Abah aku mesti share dgn Mak...
Aterrr... dah itu jerr kawan bergelak ketawa yg ade skang kat umah tu...
Lepas tu, kalo kitaorg balik ramai... ABAH SHARE PLAK NGAN KITA ORANG!!!
PASTU KAMI BANTAI GELAK RAMAI²!!!!


8 comments:

Nieza Ishak said...

huhuhu .. lawak betul la.
derang ni agak2 la pun kalo dah nama nikah .. lenkali carik la bra takde tali .. bikin malu betul

kalo hari bersanding nak separa bogel pun tarak hal .... sivik makin kureng ler ...

makcikrehan said...

wahgahahahahhaha... abah ko ke ila! sapola pengantin sengal tu weiii!! buat malu oghang peghok saja!

Me said...

pengantin pompuan yg sebelah tue lebih sopan.. ke yg sopan tue pengapit je???

ieda said...

erghh dah pernah dpt dah email pasal tudung nie .. mcm2 hal kan huhuh

.::CeK LaLa::. said...

@Nieza Ishak:>
Tah hai!! mustahil la tak perasan kan? Wat malu betul!

.::CeK LaLa::. said...

@makcikrehan:.
Hahahhaa.. memang wat malu org TRONG jerr... choiiii!

.::CeK LaLa::. said...

@Me:>
Rasanya yg sebelah tu pengantin jugak.. Sbb abah den memang suka akad nikah pengantin ramai2 ni.. senang.. baca kutbah nikah skali harung jer.. hehhehe!

.::CeK LaLa::. said...

@ieda:>
Itu lah kak.. tak hagak2 drg ni...

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini