November 26, 2010

::THANK YOU!::

Jarang aku nak berterima kasih pada Nuffnang ni... hehehhe...
Dan jaranggggggggggggggg pon aku nak buat entry pasal Nuffnang...
Tapi ni bukan sebab aku nak dpt duit dari Nuffnang yer...
Tapi ini pasal aku dapat BE ini.. Yer lahh.. blog aku takde lah glemer mana, BE pon tak penah dapat lebih dari 4.. Tapi kali ni, aku nak highlite dgn BE yang satu niii...
taraaaaaaaaaaaaa!!!!


So, nanti akan bernari-nari shuffle lah NOKIA C3 idaman kelbu yang tah bila akan dapat!! huhu!
Memang teruja betul aku dengan HOT PINKY DICKY tuuu.. huhu!!
Kalo verangan tak salah kan??
Tapi, aku selalu macam tu.. verangan pada sesuatu yang termampu, dgn harapan SATU HARI NANTI PASTI AKAN KU MILIKI!!!
 Cheewahhhhhh!!




No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini