November 22, 2010

::tag zaman persekolahan::

Aku sebeno nyer MA... eh..ehh... Tak Bape Nak Rajin nak buat TAG TAG ni...
Memang dah jarang org bagi Tag kat aku...
Yer lahhh.. buat saket ati jer bagi.. bukan aku nak buat pon.. MALAS!!
Pastu bila Tag yg kena Tag Tag org lain ni, mesti kalo sampai kat aku, COMFIRM dah senyap.. sebab aku MALAS nak tag org lain... hahahhahahhahaaa!! 
Tapi kali ni aku kena lah buat.. sebab adik sorang ni dah nama ala ala mcm nak sama dgn aku.. Pastu baru la plak nak kenal2 dgn aku... kang kalo aku tak buat TAG karang, kata aku ni menyombong tak bertempat plak kannn... Hakak ni bukan sombong u olssss... cuma hakak MALASSSS nak bertag-tag ni.. al makluum lahhh.. blogger KERTU yg malas nak update blog!... muahaahaahahahha!!

Ok Cekla.. ini Tag awak yer.... 
berbelas tahun dah hakak ni tinggalkan sekolah... tah igt ke tidak lagi... u olss.. umur hakak kamu ni dah kertuuuu... 30 sudahhhh!!!

Nama kamu kat name tag : Ade ke?? rasa nya time tu takde nama2 kot... lencana sekolah jer rasanya...

Berapa tag kamu gantung kat baju or tudung masa skolah Tah lerr.. tak igt... tp satu jer rasanya kan?


Apa warna uniform sekolah kamu : Masa form 1 dpt jd pengawas sekolah, pakai baju biru, pastu aku letak jwtn. Form 2 dpt jd pengawas perpustakaan, pakai baju putih, kain merah menyalaaaa... form 3,4,5 dah tak jadi ape2.. sbb dh jd samseng! pakai lah baju skolah putih, kain labuh sapu lantai...

Selain buku skolah dalam beg kamu ada apa lagi : Buku tesk slumber simpan bwh meja dlm kelas. sebab takmau bawak balik, berat! dlm beg skolah ade buku2 tulis jerr...

Gelaran pada cikgu yang kamu bagi : Si Pendek yang gatai meghenyammmm!!! sbb itu cikgu sgt menggatal tahap maksimum walaupun dia cikgu displin dan bersarban!!


Berapa peratus kedatangan kamu di sekolah tiap - tiap tahun : Ohhh.. tak igt... tapi rajin dtg skolah, cuma selalu ponteng kelas.. lepak belakang bangunan.. up pagar...


Anugerah yang pernah kamu dapat di sekolah : Takde anugerah yang terindah selain bersama-sama kawan2 yang gila-gila... GNEW FOREVEVER!!


Gelaran kawan - kawan pada kamu masa sekolah : Ziana Zain... *wink! wink!*

Panggilan kawan - kawan baik kamu di sekolah : darjah 1-6 & form 1-3 = ILAH... form 4-5 sampai skang... LaLa!!


Denda yang kamu tak boleh lupakan sampai sekarang : cabut rumput... kutip sampah... kena cubit pusat... kena baling dgn pemadam papan hitam.. berdiri atas kosi/meja sampai abis kelas... rotan tangan... Tapi sume tu telah menjadikan aku 'MANUSIA'...

Tahap pencapaian akademi kamu di sekolah : Yang sedang-sedang ajaaaa....

Apa nama sekolah yang paling kamu sayang : Sekolah Menengah Tat Beng dan Sekolah Menengah Vokasional Kerian...


Apa yang paling kamu rindui selepas meninggalkan sekolah kesayangan kamu : Kawan2 sepontengan... cikgu2... masakan kat skolah... duduk ASRAMAAAA!!!


kawan2 ini telah ditag sejak dari zaman sekolah lagi (macam kenal kan?)


Owhhhh.. Kalau ade yang berminat utk buat TAG ini.. silakannn...
Ku MALAS mau tag saper2...
Sebab ku tahu, korang sume nyer dah Kertu mcm aku... Wakakkakakaakkaaa...

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini