November 24, 2010

::SPAGHETI MEAT BALL::

Our dinner malam tadi...
Aku tidak menggunakan daging cincang jenama Ramli.. 
Tapi aku mencincang sendiri daging korban yg ade 2 pelestik kat umh tu...
Aku tak cincang pon.. aku blend jer... hehhehe... aci jugak kan??

 - Bawang besar potong dadu, oregano, parsley, garam = gaul rata, then bulat-bulatkan..-
Senang jer kan?
Pastu goreng la meat ball tu sume....

- bawang besar (again) potong dadu... goreng.. letakkan sos spagheti ini... -
Senang jer kan??
Masukkan bebola daging yg dah digoreng tadi... cukup rasa? masin? manis?
tak cukup.. bubuh ler ape2 yang patut....
hehehehehehe....

Dan bagi pencinta cheese like me.. 
harus lah ku taburi cheese yang sangat menyedappp!!

Wallahhhhhhhh!!!!



2 comments:

Nieza Ishak said...

wawawawwwwwwwwwwwwaa deliciousss

makdara TERdiva said...

jelessss! aku x terai lg buat benda ni..harus cuba skrg jugak..hehe

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini