November 24, 2010

::SEMOGA ALLAH MENCUCURI RAHMAT KE ATAS NYA::

Tadi aku jenjalan kat Blog Ben.. (Aku ni kdg2 jer masuk blog dia.. kalo ade entry best.. aku terjah.. kalo tak.. mmg sekali lalu pandang je kat bloglist.. sebab dia sokmo ade entry baru.. setiap jam aku rasa... Letih mau ulang alik masuk.. hehehhe...)
Bila aku masuk blog dia, aku terpandangkan entry Al Fatihah Utk Blogger Aisyah..
Aku pon baca... Ya Allah.. kesian nyer... Blogger tu meninggal sebab jatuh dalam bilik air..
Paling sedih.. Ben cakap arwah ade anak kembar 3!!
Aku pon laju jer masuk ke blog arwah...

Allahuakbar!! Betul laaa...
arwah ade anak kembar 3 yang masih kecil lagi....

Ya Allah....
Sedih... sebak.. hati aku ni...
walaupun aku tak penah mengenali Arwah.. tapi aku sedih mengenangkan anak² beliau yang masih kecil2 tu...
Bila terpandangkan wajah anak2 beliau... ya Allahhh... macam mana lah nanti kan?
Semoga Allah melindungi mereka sekeluarga...

Semoga Allahyarhamah di tempatkan bersama dengan golongan orang-orang yang  beriman.... Al-Fatihah...


1 comment:

Me said...

al fatihah... (perlukah tukar header BLOG TUE 10 kali seminggu??? I JELES TAUUU):P

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini